منوریل کرمانشاه، سال 95 به بهره برداری می رسد
کار احداث مسیر منوریل کرمانشاه در قطعه شمالی و مرحله نخست قطعه میانی سال گذشته آغاز شد و هم اکنون نیز مرحله دوم قطعه میانی که از میدان سپاه تا سه راه 22 بهمن است با محصور کردن و رفع معارضها در حال انجام است. سلیم ساسانی مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه 50 درصد این پروژه خرید تجهیزات است، افزود: در بخش خرید تجهیزات و ماشین آلات کارهای مهندسی انجام شده و فقط خرید باقی مانده که زمینههای آن فراهم است.وی گفت: در حال حاضر این پروژه در مجموع 9 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه در ادامه یادآور شد: براساس زمانبندی تعیین شده، امیدواریم در بحث پروژه منوریل کرمانشاه چنانچه مشکلی بوجود نیاید، ظرف 42 ماه این پروژه به بهرهبرداری برسد، بطوری که مردم در سال 1395 سوار منوریل شوند. منوریل کرمانشاه در طول 13 کیلومتر از میدان مسکن تا میدان فردوسی احداث میشود و در هر ساعت این ناوگان 16 هزار نفر را در هر جهت جابجا میکند.