طبق اخبار ارسالي و غير موثق يكي از خوانندگان محترم اين وبلاگ چندي پيش اعضاي حزب ا... اشك تلخ با هم درگير شده و صادق اشك تلخ و باقري با گلوله از ناحيه پا زخمي شدند و براي معالجه به بيمارستان آيت ا... طالقاني منتقل شدند. 


    

اطلاعاتی در مورد اشک تلخ : 

صادق اشک تلخ عضو شورای مرکزی انصارحزب الله وازافراد بسیار نزدیک به حسین اله کرم رئیس تشکیلات کشوری این گروه است.اشک تلخ هر چند برادر دوشهید است اما خود سابقه ایثارگری خاصی نداشته و  ندارد.                                       

عمده فعالیت این گروه در سالیان اخیر به مخالفتهای آنان با محمدحسین زرندی امام جمعه پیشین کرمانشاه برمیگردد.انتقادات،اعتراضات وبعضا" تجمعات این گروه درتقابل با زرندی، بنابر برخی دلایل همواره باسکوت والبته تأییدهای ضمنی مسئولین نیزهمراه بود.دردوران استانداری ترک نژاد،اقدامات این گروه با سیاست ورزی وی بنحو مناسبی مدیریت گردید.                                                               

هرچند در این دوران و پس از وقوع آتش سوزی مشکوک در محل برپایی نمایشگاهی از وقایع صدراسلام که توسط انصار حزب الله برپا شده بود، محوطه ای در روبروی ساختمان سابق استانداری کرمانشاه که قبلا پارکینگ بود با عنایات ویژه برخی اعضای شورای شهر جهت فعالیتهای فرهنگی و مذهبی به این گروه اختصاص یافت. اما بعد ازمدتی بخش عمده ای ازاین محوطه به منظور درآمدزایی توسط اشک تلخ واگذارگردید، ازنانوایی وفروش لباس گرفته تا سی دی فروشی و آژانس هواپیمایی. در دوران عبدالمجیدغفوری،این گروه بیش ازهرزمان دیگر بال وپرگرفت وقدرت یافت. غفوری درادامه امتیازدهی خودبه این گروه،بااختصاص یک ردیف اعتباری تحت عنوان بازسازی مساجد به اشک تلخ،عملا زمینه را برای تقویت بنیان مالی این گروه فراهم آورد.                               

با تغییرامام جمعه کرمانشاه در دوم اسفند1386، بنظر میرسید یکی ازعوامل اصلی مخالف این گروه از پیش روبرداشته شده است.جالب آنکه درروزمعارفه امام جمعه جدید،یکی ازاعضای این گروه درمقابل درب اصلی مسجدجامع،بلندگودردست (که بنظرمیرسد درمیان اعضای آن مسبوق به سابقه ومرسوم است)بابیان اینکه"23سال است خاردرچشم واستخوان درگلو داشتیم "به ابرازشادمانی از این تغییرپرداختند.درماجراهای پس ازانتخابات ریاست جمهوری سال88 این گروه بار دیگر زرندی را درسیبل حملات خود قرارداده و خواستار اخراج  وی از کرمانشاه شدند.اقدامی که درمناظره حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان ومصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری ،دربرنامه "دیروز،امروز،فردا"وازسوی کواکبیان مورد نکوهش قرارگرفت. 

درتیرماه 89 و در حالیکه حسام الدین سراج خواننده سرشناس کشور جهت برگزاری کنسرتی سنتی-ملی که ماهیت خیریه نیزداشت رهسپار کرمانشاه گردیده وبلیتهای مراسم،همگی به فروش رفته و هنردوستان هم آماده شنیدن صدای گرم این خواننده سرشناس سنتی والبته متعهد می گردند،درآخرین لحظات،حاج صادق ودوستان به بهانه مبارزه باابتذال فرهنگی!!!باحضوردرمحل مراسم(تالارانتظار واقع در میدان آزادگان)ازبرگزاری این کنسرت که دارای مجوزارشاد هم بود،جلوگیری نمودند.خبری که درسراسر کشورو البته در تمام رسانه های فارسی زبان بصورت گسترده ای انعکاس یافته و به شکل ویژه ای مورد توجه رسانه های ضدانقلاب قرارگرفت وآنان کوشیدند این اقدام را به کل نظام تعمیم داده وتصوری غلط از دین مبین اسلام را بواسطه این اقدام نابخردانه عده ای اندک دربین مخاطبین خویش پدیدآورند.این موضوع البته موجی ازاعتراض را دربین افکارعمومی کشور پدیدار ساخت،کار به جایی کشید که دوتن از خبرنگاران کرمانشاهی روزنامه اصولگرای کیهان هم با انتشاربیانیه هایی بشدت از اقدام حزب الله انتقاد نمودند.این اقدام حزب الله کرمانشاه درخصوص ممانعت ازبرگزاری کنسرت سراج درحالی روی داد که قبلا در زمان برگزاری کنسرت بسیاری ازخوانندگان پاپ که اتفاقا آهنگ ومحتوای برخی ازآنان دارای رگه هایی ازابتذال نیزبود، انصارحزب الله ودررأس آن صادق اشک تلخ خم به ابرونیاورده وسکوت را برگزیده بودند.

این گروه البته دریک فرافکنی آشکار و درپاسخ به اعتراض گسترده افکار عمومی،باردیگروهمچون همیشه با هزینه نمودن از امام و رهبری، این اقدام رابراساس استناد به بند«م» وصیتنامه امام راحل(ره)ودرراستای مبازره با مظاهرفساد فرهنگی اعلام نمود. سؤالی که اینجا پیش می آمد این بود که چگونه تا آن زمان وصیتنامه امام(ره)رافراموش کرده ویابصورت گزینشی به آن عمل میکردند؟شاید هم بتازگی این وصیتنامه رامشاهده نموده وخوانده بودند!!                                                           

شخصیت اشک تلخ البته ازاین فراز و فرودها وافراط وتفریط ها زیاد به خود دیده است.اودرحالیکه همیشه برطبل مخالفت با زرندی می کوبید ،چندسال پیش درجریان حضور زرندی درمراسم ترحیم یکی ازاقوامش ،دست زرندی رامی بوسد!! ودرحالیکه همواره خود را ارادتمند و مرید آیت الله نجومی نشان می داد تنها بدلیل مخالفت ایشان با مواضع این گروه بر سر یک مسئله نه چندان مهم ،آیت الله نجومی این عالم جلیل القدر را با لفظی اهانت آمیز،مرتضی خطاط می نامد و میگوید عالم بی عمل.

قریب به یک ماه پس از لغو کنسرت حسام الدین سراج،با درگذشت اسماعیل ططری نماینده مردم کرمانشاه در دوره های چهارم وششم مجلس شورای اسلامی ودرحالیکه معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز درگذشت وی را تسلیت گفته بودند،این گروه رأسا با حضور در جلوی مسجد ایت الله بروجردی کرمانشاه،خودسرانه این مراسم را به بهانه حضوراحتمالی سران فتنه تعطیل مینماید.                          

دراین میان، یکی نیست به اشک تلخ ودوستان وهمراهان معدودش بگوید مگرمملکت قانون ندارد که شما این چنین خودسرانه هراقدامی راکه میخواهید،انجام داده وباهزینه نمودن از اسلام وانقلاب وولایت، مردم را به همه چیز بدبین می کنید؟

مدتی بعد ودرحالیکه این گروه کسی را درمقابل خود نمی دید،این بار با انتشارچند بیانیه به انتقاد شدید از عملکرد استاندار ومسئولین استانی درحوزه اقدامات فرهنگی میپردازد.هر چند عملکرد هیچ فردی عاری از عیب و خطا نیست اما یکی ازعجیب ترین ودرعین حال خنده دارترین انتقادات این گروه به مهندس هاشمی ،به تلاش استاندار برای برقراری پروازمستقیم کرمانشاه-دوبی برمیگردد.گروه حزب الله به جای  تقدیرازاستاندار برای تسریع دراین اقدام که میتواند زمینه سازپیشرفت این استان باشد،اعتراض شدیداللحن خودرا فقط و فقط به این خاطر که ممکن است یکی از مسافرین احتمالی این پروازها هوس عیش ونوش وتفریحات ناسالم به سرش بزند،به استاندار اعلام می نمایند.مثل اینکه آقایان نمی دانند که دوبی مرکزتجاری خاورمیانه وآسیای غربی و دروازه اصلی تجارت منطقه بوده وقریب به نیم میلیون ایرانی وبیش از سه هزار شرکت متعلق به ایرانیان درآن فعالیت دارند.جالب آنکه بخشی از محوطه حیدریه به یک آژانس جهانگردی اجاره داده شده واحتمال اینکه مردم ازطریق آن به آنتالیا بروند یا پاتایا یا به دوبی،به رگ غیرت حاج صادق بر نمی خورد.                                                                                            

پس ازانتشار این بیانیه ها،اوج اقدامات این گروه در روزجهانی قدس ظاهرمیگردد.روزی که بنابر دستورتاریخی امام راحل(ره)،امت اسلام هرچه صدا درگلو دارند باید برسرآمریکا واسرائیل خالی کنند اما حاج صادق داستان ما فرصت رامناسب دیده و تا میتواند این صدا را علیه دادوش هاشمی استانداروایت الله ممدوحی نماینده استان درمجلس خبرگان رهبری بلند میکند و بشدت و در حضورهمگان عملکرد انان را زیر سوال می برد.موضوعی که بنظرمیرسد بخاطر کاهش و یا قطع شدن روند امتیازدهی مسئولین استان به این گروه باشد . روزبعد و در جریان جلسه تفسیر نهج البلاغه که توسط ایت الله ممدوحی  درمحوطه شهرداری کرمانشاه درحال برگزاری است ، حجه الاسلام قبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه تا کی باید در برابراقدامات این گروه موضع انفعالی گرفت،میگوید من می خواهم آنها را ادب کنم.ساعتی بعد خبر به گوش اشک تلخ رسیده و او با تلفن همراه قبادی تماس می گیرد و با بیان اینکه منتظرتان هستیم ، با یک فحش پدر جواب او را می دهد.چند ساعت بعد،اطرافیان آقای قبادی که بنظرمیرسد با این اتفاق عزم خود را برای مقابله با انصار حزب الله جزم نموده اند ،به همراه تعدادی ازآشنایان و نزدیکانش باحضور درمحل حیدریه کرمانشاه،به درگیری با اعضای این گروه می پردازد و در این میان اشک تلخ و برخی دیگراز یارانش زخمی شده و راهی بیمارستان می گردند وفضای امنیتی تاچند ساعت درحوالی محل حادثه حاکم میشود.خبر بزودی در تمام سایتهای خبری منتشر گردیده وبار دیگر کرمانشاه و  حزب الله اش خبرساز میشوند.